"W Keune jest jak w rodzinie". Gabriela Botwina o współpracy z KEUNE
Keune Haircosmetics Polska to firma od ponad 30 lat funkcjonująca na rynku i współpracująca z salonami i fryzjerami z całego kraju. Jednak tak wielki sukces firmy nie byłby możliwy bez ludzi, którzy współpracują z nami niemalże od początku. Jedną z tych osób jest Gabriela Botwina, której przygoda z Keune zaczęła się pod koniec lat 90. i nadal trwa!
Choć pierwszy raz zetknęła się z marką Keune w 1997 r., na szkolenie do Szczecina przyjechała 1999 r. i jak sama mówi, była zachwycona poziomem szkolenia oraz ogromem wiedzy, którą zdobyła. Jednak w jej zawodowej historii wyjazd ten okazał się kluczowy. Zaledwie rok później otworzyła swój salon i rozpoczęła współpracę z Keune na 100 procent.
Salon So Green funkcjonuje w Bielsko-Białej od 23 lat i od samego początku nie brakuje w nim Keune. Dlaczego? “Najważniejszą zaletą jest dla mnie to, że Keune Polska to rodzinna firma, wszystkie produkty są produkowane w jednej fabryce, a sama globalna marka Keune zajmuje się tylko profesjonalną linią fryzjerską. Współpraca z Keune zapewnia mi stabilizację, wysoką jakość usług, bazuje na zaufaniu, rozwoju i stałej opiece”.
Najcenniejszą wartością dla Keune Polska są ludzie, a co właśnie oni cenią sobie w Keune najbardziej?
"To zdecydowanie opieka naszego doradcy klienta, dostęp do najnowszych szkoleń prowadzonych przez znakomitych instruktorów, podczas których jesteśmy przygotowywani do nowego sezonu, trendów w zakresie stylizacji, pielęgnacji czy koloryzacji. Co więcej, firma nie pozostawia nas także bez opieki w zakresie sprzedaży czy prowadzenia salonu - i tu również umożliwia nam uczestnictwo w szkoleniach i rozwój swoich kompetencji. Współpracuję z Keune od wielu lat i zawsze otrzymuję pomoc w doposażeniu salonu, reklamie. I jeszcze jedno, przez te wszystkie 23 lata jak to w życiu bywa - różnie było, ale Rodzina Keune zawsze mnie wspierała" - mówi Gabriela Botwina.
Profesjonalni styliści i właściciele salonów fryzjerskich, dla których liczy się jakość i rozwój, potrzebują wsparcia od marki na wielu płaszczyznach.
"Cieszę się, że marka Keune jest aktywna w mediach społecznościowych. Dzięki temu mamy możliwość podzielenia się swoją pracą z innymi. A to, że o marce głośno także w branżowej profesjonalnej prasie, podnosi nasze standardy, za tym idą finanse, a za finansami możliwość rozwoju" - dodaje Gabriela Botwina.
"Firma nigdy mnie nie zmuszała do żadnych umów, mam wolny wybór. To daje mi zarówno poczucie wolności, jak i bezpieczeństwa, a dodatkowo buduje więź ogromnego zaufania i lojalności, czyli dokładnie tak, jak powinno czuć się w każdej rodzine” - podsumowuje Gabriela Botwina, doświadczona stylistka, właścicielka salonu So Green w Bielsko-Białej.